Am scris istorie în ultimii 90 de ani

1915

LA Jackson înființează compania London Rubber și vinde prezervative importate și accesorii

1929

London Rubber Company înregistrează brandul Durex ca marcă înregistrată

1950s

Durex lansează primul prezervativ lubrifiat

1953

Durex este primul brand care a dezvoltat și utilizat testarea electronică

1960s

Durex lansează primul prezervativ cu formă anatomică

1970s

Durex este primul brand de prezervative din lume care a început să difuzeze reclame publicitare în mai multe țări

1990s

Durex este primul brand de prezervative care adoptă un ,,sigiliu de calitate” ca standard global

1995

Durex lansează o gamă de prezervative colorate și aromate

1996

Durex este primul brand de prezervative care își creează un site web. În momentul actual avem 42 de site-uri diferite pentru țările în care suntem prezenți

1997

Durex lansează prezervativele fără latex. Pentru noul produs este folosit un material nou, non-alergenic: poliuretanul sintetic dezvoltat de Durex este mai fin și mai elastic decât latexul din cauciuc natural

1998

Durex este primul brand de prezervative care efectuează și publică un sondaj mondial despre satisfacția sexuală

2001

Durex introduce Pleasuremax. Acest lucru îl califică pe Durex drept primul brand care comercializează un prezervativ care are atât striații, cât și puncte în relief

2003

Durex lansează o gamă interesantă și captivantă de lubrifianți – gama Play

2005

Durex lansează rapoartele ”Face of Global Sex” care analizează aspecte ale comportamentului sexual și care sunt create pentru informarea academicienilor și liderilor de decizie

2008

Pentru a promova actul sexual protejat în rândul tinerilor, Durex încurajează tinerii cu vârstă cuprinsă între 16 și 24 de ani să creeze un poster privind sănătatea sexuală – un poster creat de ei, pentru ei

2009

Durex împlinește 80 de ani

2010

Durex susține inițiativa ”Condomize!” a Fondului Națiunilor Unite pentru Populație în cadrul Conferinței Internaționale de SIDA de la Viena, printr-o donație de 220000 de prezervative

2010

Brandul Durex este cumpărat de către compania Reckitt Banckiser

2010

Durex introduce Performax Intense – un prezervativ conceput pentru a-i satisface pe ambii parteneri. Cu o acoperire interioară ce conține 5% benzocaină și o structură exterioară stimulantă, acest prezervativ poate face sexul mai lung și mai intens

2019

Durex împlinește 90 de ani