Breadcrumbs

Bazele anatomiei pentru ea

Cunoaşte-ţi corpul, iubeşte-ţi corpul

Cu cât îţi ştii corpul mai bine, cu atât te vei distra mai bine. Cele mai multe femei şi-au explorat corpul instinctiv cu degetele, dar dacă înveţi mai multe despre tine s-ar putea să ai parte de o plăcere mai mare.

Muntele lui Venus

Cunoscut şi sub denumirea de pubis, este zona acoperită cu păr (sau nu, după caz), fiind deseori neglijată. Cu toate acestea, comprimarea pubisului duce la stimularea clitorisului, iar o apăsare blândă va ajuta la retractarea prepuţului clitoridian (echivalentul feminin al prepuţului), scoţând la iveală glandul sensibil.

Clitorisul

Centrul plăcerii sexuale feminine, clitorisul este bogat inervat şi răspunde la tipul corect de stimulare prin creşterea dimensiunii, la fel ca şi penisul. Dimensiunea, forma şi nivelul de sensibilitate ale clitorisului diferă de la femeie la femeie, prin urmare cea mai bună abordare este una blândă la început.

Dacă o femeie este lipsită de simţuri la nivel clitoridian, îndepărtarea prepuţului clitoridian cu limba sau cu mâna pentru expunerea glandului poate da rezultate extraordinare. După expunere, nu forţa - o femeie care are un răspuns iniţial mai puţin puternic poate reacţiona total diferit după stimularea glandului clitoridian.

Vaginul

Deseori punctul principal de interes al sexului, vaginul este un canal care se lărgeşte când femeia este excitată, permiţând introducerea degetelor sau a penisului. Spre deosebire de clitoris, acesta nu este extrem de sensibil, deşi unele femei obţin plăcere din stimularea punctului G. Colul uterin, aflat deasupra vaginului, poate fi la rândul său o zonă erogenă pentru unele femei - dar trebuie stimulat cu precauţie, nu tuturor femeilor le place acest tip de stimulare.

Vaginul se auto-lubrifiază când femeia este excitată, dar unele femei pot avea nevoie de lubrifiere suplimentară, mai ales când partenerul este bine dotat sau în timpul unei activităţi sexuale de mai lungă durată.

Tonusul muscular este diferit de la femeie la femeie, dar oricine îşi poate îmbunătăţi potenţialul orgasmic prin flexarea muşchilor Kegel, acest lucru ducând la creşterea fluxului sanguin în zona respectivă, precum şi la întărirea şi controlul muşchilor.

Există o serie de dispozitive pentru muşchii Kegel la femei, inclusiv „bile vaginale”, greutăţi vaginale, dispozitive pe bază de presiune şi tonere cu electrostimulare (similare cu centurile de tonifiere a muşchilor abdominali) care administrează un curent electric de intensitate moderată (fără durere) pentru stimularea muşchilor fără efort. Dacă te tentează să faci o achiziţie, încearcă mărcile recunoscute şi cu reputaţie bună în care poţi avea încredere.

Opţional, femeile pot face exerciţii Kegel manual, introducându-şi un deget în vagin şi contractând şi relaxând muşchii pelvini până când simt că muşchii strâng degetul, apoi apăsând şi ţinând apăsat de zece ori până numără la zece. Exerciţiile Kegel practicate cu regularitate ajută la menţinerea muşchilor pelvini în formă.

"Exerciţiile Kegel practicate cu regularitate ajută la menţinerea muşchilor pelvini în formă."