De ce Durex

Calitatea Durex

Experienţa noastră în sănătate sexuală şi starea de bine

Durex are peste 80 de ani de experienţă în fabricarea prezervativelor. Prin urmare, este îndreptăţit să se spună că fiecare dintre acestea este rezultatul unui proces laborios şi testat.

Preocuparea noastră începe cu elementele de bază. Prin urmare, pentru toate prezervativele noastre se folosesc materii prime de cea mai bună calitate.
Ulterior, fiecare prezervativ este testat electronic, iar eşantioanele din fiecare lot sunt umflate cu aer pentru a le testa rezistenţa.
Standardele internaţionale cer ca un prezervativ să poată conţine 18 litri de aer în acest „test de rezistenţă la aer”. Un prezervativ Durex se poate umfla şi ţine, în mod normal, 40 de litri de aer, fără să se spargă. (Este doar un exemplu în care noi nu doar îndeplinim standardele mondiale de siguranţă şi calitate - ci le şi depăşim.)

Umplem cu apă eşantioane de prezervative, pentru a ne asigura că nu prezintă fisuri. (Pentru a fi absolut siguri, realizăm aproximativ două milioane de astfel de teste cu apă în fiecare lună.)

Toate tipurile de prezervative sunt, de asemenea, testate dermatologic.

De fapt, dacă o singură mostră nu trece vreunul dintre testele noastre, întregul lot, de până la 432.000 de bucăţi, nu părăseşte fabrica.

În prezent, în paralel cu depăşirea limitelor testării produsului, facem, de asemenea, în mod constant, proiecte de cercetare – căutând noi modalităţi de a ne îmbunătăţi produsele sau reperând noi tendinţe în comportamentul sexual, care ne pot conduce la crearea unor game de produse noi.

Aceasta înseamnă că am adunat informaţii nepreţuite care sunt consultate periodic de ministerele sănătăţii, de spitale, oameni de ştiinţă, academicieni şi alte instituţii interesate de sănătatea sexuală.

Prin urmare … iată reţeta: cele mai bune procese, fabricarea celor mai bune produse, sprijinite de cel mai inteligent mod de a gândi.
Poate că de aceea milioane de oameni din toată lumea au încredere în Durex în fiecare zi.

Durex este brandul de prezervative cel mai bine vândut din lume, în funcţie de valoarea vânzărilor către consumatori (rată fixă în lire sterline)
Conform informaţiilor agregate şi raportate parţial pe baza datelor furnizate de Nielsen în cadrul Serviciilor de Măsurare a Vânzărilor cu Amănuntul şi parţial pe baza datelor oferite de alţi furnizori pentru categoria de Prezervative (definită de Reckitt Benckiser) pentru perioada de 12 luni până în octombrie 2012, pentru zona geografică de interes definită de Reckitt Benckiser.